Ännu en fin dag♥

Hej hej hej hej!
Idag kidnappade jag, mamma och mina brorsor
Olle och Hugo från dagis :) Sen åkte vi ut till
nåt ställe och lekte och fikade sen åkte vi till min skola
och lekte på skolgården. Efter det kom vi hit och gjorde egna pizzor
och dom blev jättegoda! Mums! :P

Idag fick vi inbjudningarna till min kusins bröllop
i USA i sommar :D Jag längtar så himla mycket!!!!
På torsdag eller söndag ska jag och min familj + Louise och Annika
rida i Åkerberga, det gjorde vi förra hösten och det var så
himla roligt att vi vill göra det igen!
Min häst hette Backie och jag blev helt käääär!!!
Hoppas jag får hon/han igen (vet inte om det är en tjej eller kille?!) :)

Matilda är nog i Dalarna, jag är inte säker men jag tror det,
så det är nog därför hon inte har bloggat på ett tag..

Ha en varm och skön dag!
Puss och kram ♥

Jag och söta söta Backie!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0