En mysig eftermiddag

Hej på er alla där bakom datorerna!
Just du är det inte Alva eller Matilda som skriver utan...
HANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Just nu sitter jag hemma hos Alva och vi har spelat kort,
kollat i gamla skolkataloger,läst en gamal dagbok och läst en speciell text.
Och jag tycker att texten var jättebra och att en viss person borde få den!
Men då måste Alva våga skicka iväg den och jag försökre att övertala
henne att göra det och jag sa att om hon inte gjorde det så skulle hon ångra sig!
Så, alla som vill att hon inte ska ångra sig för resten av livet MÅSTE kommentera
och säga att hon ska!
Jaja,nu har jag skrivit det så nu pratar vi om något annat!
Jag har haft det jättekul här hos Alva!
Du är verkligen en underbar kompis som jag aldrig vill förlora!
ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!
Med dig är man alltid glad och du får en att må bra!
Hejsvejs på er allihoppa och hoppas ni mår bra!

Alva

Hanna

Två bilder på mig och Alva!
HEJ DÅ!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0