New stuffs

Hej på er alla fina!
Idag i skolan var väl allt okej men vi bytte platser
och jag fick typ sitta längst bak, hatar att sitta långt bak!
Och jag som hade dom bästa platserna i hela klassen
nära de bästa killarna ;)
Fast Monica (min mentor) kom äntligen tillbaka efter en väldigt
lång sjukskrivning! Så det var ju kul :)

Efter skolan så hämtade mamma mig för att jag
hade tandläkartid hos min tandhygienist Sanna som är jättesnäll! :)
Hon sa att jag hade borstat tänderna jättebra!
Och att mitt tandkött var alledles rosa och fin som det ska vara :)
Jag ska typ få tandställning snart så då
skulle hon kolla hur bra jag borstade tänderna för
dom är tydligen jättestränga när det gäller sånt...
Men det gick ju ialla fall väldigt bra :)

Sen var jag inne på JC med mamma och köpte en skjorta och
2 linnen, ett blått och ett lila linne, lägger upp bilder sen :)
Ha en fortsatt bra dag allihopa!
PUSS & KRAM♥

En bild från mig i somras i Göteborg när jag skulle välja ett armband,
vilket var ett väldigt svårt beslut ;) Saknar sommar!


Kommentarer
Postat av: Tilde ♥

Brun. :D :o

2011-04-11 @ 20:50:46
Postat av: Alva

Haha, nja inte så... ;)♥

2011-04-12 @ 14:05:12
URL: http://mirrormonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0