Sleep over♥

Hej hej :)
Idag var allting som vanligt, väldigt roligt och bra :)
På lunchrasten gick jag, Hanna, Matilda och Grace
ut när det regnade och det var jätteskönt!
Fast man blev lite blöt, haha ;)
Ikväll ska jag och Grace sova över hos Matilda :)
Hanna skulle egentligen varit med också men hon
ska till landet och träffa några hon inte har träffat på 8 år, haha :D
Nej på 1 år var det men jag hörde fel förut så nu säger
vi att det var 8 år sen dom sågs :)
Men men, vi ska i alla fall se Titanic för Grace hade aldrig
sett den så jag skulle ta med den.

Imorgon ska vi kanske gå på
loppis som är på Södra Ängby :)
Våran klass ska tyvärr inte vara med men
vi tänkte gå dit och kolla ändå.
Ha en bra dag♥
PUSS & KRAM

Haha, minnen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0