You girls are wounderful♥

Hej hej :)
Igår och idag var supermysigt!!! :) Vi kollade på titanic och satt och grät
och sen såg vi en roligare film och sen kollade vi på youtube och pratade och messade ;)
Vi somnade runt halv 4 på morgonen sen vaknade
jag typ vid halv 9 och var jättepigg konstigt nog :)
Då gick vi ut och fotade och gungade och sen åkte vi på loppis i Södra Ängby
men det var typ bara en klass där och inga folk och inga saker, så vi
var typ bara där i 5 minuter, haha :)
Så då gick vi istället hem till Grace och kollade på tv och spelade kort :)
Vid typ 4 åkte jag och Matilda hem till henne för jag hade kvar min cykel där
och då var vi ute och gungade med hennes lillasyster Alva (fint namn va?;))
Efter det åkte jag hem och här sitter jag nu :)
Det var min/mina dagar igår och idag, hur har din helg varit?
Vad har du gjort? :)

Ha en fortsatt bra dag♥
PUSS & KRAM

Bild från stranden på Klaras landställe i somras♥ SAKNAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0