Repeat

Hejsan!!!
Ja, som Matilda skrev tidigare så har vi fixat lite här på bloggen!
Vad tycker ni? Vi är väldigt nöjda! :)
Ja.. Jag har inte så mycket att tillägga eftersom Matilda redan
har skrivit var vi har gjort idag. Men ja.. - Vi var ju somsagt
på Nälstabadet med alla 7:or i Södra Ängby!
Det var väldigt roligt men kallt!!! Haha :)
Vi fick göra simtest om vi kunde simma och simma 10 längder i poolen!
Ganska långt och lite jobbigt men det var skönt när det var klart! ;)

Sen åkte jag och Matilda hem till mig och åt glass och fixade lite
här på bloggen och spelade tvspel! Hehe :)
Nu ska jag äta mat! Hörs sen!

Detta ska jag äta nu! Bon apetit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0