Tandis!

Tjabba tjena!
Idag har allt varit bra i skolan! Jag fick ju smita lite tidigare till tandis,
och där gick allt finfint! Jag fick bita på någon slags gul deg
som sen stelnade och dom ryckte loss! Äckligt!!
Sen fick jag svara på lite frågot typ. om jag biter på naglarna och sånt..
Och så fick jag röntga mina tänder i en stor maskin!
Ganska kul var det faktiskt!
Dom sa att jag antingen kommer få dra ut tänder eller
ha en förtandställning innan jag får den riktiga tandställingen!
Vet inte vilket av dom jag helst vill ha.
Nästa gång skulle vi bara sitta och prata i 45 minuter om hur
jag vill ha det och kolla på olika modeller.
Längtar lite tills jag får min riktiga tandställning faktiskt!! :D

Ha en fin kväll!!! Pussss♥
Ps. Grace, Hanna, Mila o Astrid: Tack för det fina meddelande och
paketet som låg i min cykelkorg, haha! Kändes som
 ni låg o gömde er i buskarna! ;) ♥


En favorit med tandställning! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha visst är vi snälla det låg faktiskt där i din korg när vi kom asså paketet men vi skrev lappen :) älskar dig bästis ♥

2011-08-29 @ 19:16:11
URL: http://mirrormonkeys.blogg.se/
Postat av: Alva

Haha!! Bra där! Älskar dig med!! ♥

2011-08-29 @ 19:23:26
URL: http://alvapalvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0