Sleep over! :)

Hej hej!
Igår var jag med Grace som jag skrev och vi hade det jättebra! :)
Vi åkte till mina kusiner på Ekerö och åkte till en fotbollshall där min kusin var,
och vi hoppade hoppborg och fick gratissaker ;)
Sen kom hennes pappa och hämta henne, men jag stannade.
Sen åkte jag, mamma, morfar, Annika och Sophie till Ikea och
jag och Sophie sprang direkt till tavelavdelingen och köpte talvor:)
Vi köpte typ likadan fast jag köpte vita och hon svarta.
Sen åkte mamma och morfar hem till oss men jag följde med Annika
och Sophie och sov över hos dom! :) Och sen kom Louise hem från jobbet!
Jag och Sosso kollade på Arn men vi sov typ bara istället!
Men vi såg i slutet och den är fett bra! :)

Idag har jag varit och plockat svamp med mina andra kusiner och
sen har jag kommit hem och nu sitter jag här och äter köttgryta! mmm!!:)
Imorgon ska jag till tandläkaren och dom ska göra avtryck av mina tänder
och sen ska jag typ göra en tandröntgen för att jag snart ska få
tandställning! :) Vet inte riktigt om jag längtar eller inte..
Mina tänder kommer ju bli fina men jag är rädd att det gör ont eller nåt!

Jaja, nu har ni fått veta lite om mitt liv! :)
Puss & kram! ♥

- Från vänster: Louise, jag, Pauli, Sophie! :') Älskar er kussar!!! ♥

*Kan inte lägga upp min signatur nu verkar det som så det får bli såhär!
/Alva ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: LAIMA LAITINEN

Det gör jätteont först att ha tandställning (typ en vecka!) och sen känns det nästan knappt som att du har den. :]

2011-08-29 @ 13:52:24
URL: http://schprenki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0