18.08

Fy på mig vill jag bara börja med!
(Bild på min hand från marocko, när jag hade fått henna målning.)

Hej Har haft en lång vecka med ganska mycket läxor.
Jag är förkyld och så har jag fortfarande lite ont i munnen efter operationen
men det blir bättre och bättre. Sen har jag haft fiolavslutning och dans.
Så det har inte funnits så mycket tid att uppdatera så mycket.
Men det är ändå fy på mig! Det ska bli bättre det kan jag nästan lova.
Har lite planer för helgen, Det kommer bli en superhelg.
Jag tror Alva kommer ha en super helg också men det får hon berätta om själv.
Vet inte varför jag valde bilden men jag gillar den.
Det där gröna ramlade av sen och då blev det röd brun färg kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0