Hallonsalt

Hej alla underbara bakom dataskärmen eller mobilen! ♥

I våran skola (Södra Ängby) så åker alltid 9:orna till Polen i 9:an
för att titta på koncentrationslägrena (stavfel?) och man behöver ganska
mycket pengar för att åka dit och då har våran klass börjat samla in pengar nu
och vi ska sälja polkagrisar!! :)
Det fanns massa smaker att välja på! Jag har redan tjänat 65 kr!
Och vi fick polkagrisarna för typ en och en halv timme sen! :)
Mina brorsor köpte varsin och jag köpte 2 st till mig själv!
Jag köpte hallonsalt, asgod smak!
Det är liksom en fräsch smak av hallon och sen en liten saltig touch!

Har inget mer att skriva! Puss på er! ♥

Dom här smakerna fick man! Ni kan se hallonsalt uppe till höger! :)
Om ni får chansen att smaka - then do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0