Vem vinner?

Det är FREDAG!!!!!!! :D
Yippi!!
Strax drar jag på mig myskläder och går till Matilda
och vi ska ha lite idolmys och se finalen :) Grace kommer troligtvis också!
Sen ska jag hem och sova och sen imorgon så åker jag och Grace
på scouthajk, taggad!!! :) Ska bli askul!

Vem vinner idol tror ni? Amanda F eller Robin?
Min favorit från första början var Moa!! ♥
Grät i typ 40 min när hon åkte ut och jag kan fortfarande
inte låta bli att bli ledsen när jag tänker att hon åkte ut!
Löjligt?! Jag vet men sån är jag.. Löjlig alltså ;)
Jag vet inte vem jag vill ska vinna.. Tror Robin faktiskt,
jag har aldrig tyckt om Amanda F...

Nu måste jag byta om! ♥
Puss puss♥

Vem tror du vinner? Kommentera! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0