Xperia x8

Hello! ♥
God jul i efterskott! (eller vad man nu säger..) Hoppas ni hade en fin jul!
Själv hade jag en asbra jul!!!! Det bästa jag fick var min nya mobil!
Aaahh! En Xperia x8! Min gamla mobil råkade jag tappa i vatten och
sen lackade den ur och sen har jag typ haft nån gammal nokia och allt
har varit knäppt men nu så har jag en smartphone! GLAD :D

Igår var några i släkten här och vi hade den traditionella lutfisks-lunchen!
Sen åkte vi på mellandagsrea fast själv köpte jag inget.

Idag vet jag inte riktigt vad som väntar..
Försöker lära mig hur man gör inlägg här på bloggen i mobilen..
(Detta skriver jag på datorn) Det verkar typ inte funka..
Det går bara att skriva rubrik.. Nån som kan hjälpa mig?♥
Puss och kram på er! ♥

MIN! Bara min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0