Dag 2: Min bästa vän

Min bästa vän är alltid där för mig.
Hon är en omtänksam person som är väldigt generös och kreativ.
Hon får alla mina dagar att bli underbara. 
Hon får hela mitt liv att bli underbart.
Hon som alltid har en kram redo när jag är ledsen.
Hon som alltid har ett skratt där som får mig att piggna till.
Vi har delat många underbara minnen tillsammans.
Och jag är otroligt glad att jag fick dela dom med just dig!
Du och jag har alltid varit vänner även fast vi har haft våra stunder.
Ramlar du ner så hjälper jag dig upp, ramlar jag ner så hjälper du mig upp!
I allting. Vått och torrt. Varmt och kallt. För alltid.
Du har hjälpt mig med så himla mycket saker som jag
aldrig skulle ha klarat av utan dig.
Jag vill tacka dig så enormt för att du alltid stöttar mig,
och för att du alltid finns där för mig!
Utan dig skulle mitt liv inte vara värt att leva.
Jag är oerhört glad för att du finns!
Den här flickan som är min bästa vän
kallar jag för Matilda!


Du kommer alltid finns där för mig och jag kommer
alltid finnas där för dig. För allltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0