Dag 3: Min familj

Min familj
Min familj betyder mycket för mig. De är underbara och lite udda men det älskar jag, haha :)
De består av Mamma Gittan, ett superstöd för mig!
Pappa Anders, kramgo och supersnäll!
Storebror Viktor, kan beskriva oss med ordet syskonkärlek!
Storebror August, sykonkärlek där också :)

Min familj och släkt är väldigt knäppa men på ett härligt och roligt sätt ;)
Älskar varenda en av dom! ♥
Alla minnen är underbara att tänka tillbaka på!
Minnen kan det aldrig finnas för mycket av! ♥ Love love love love ♥

Det är lite om min familj och släkten kom in lite också, haha :)
Puss puss ♥


Det är den ända bilden jag hittade på min familj, haha!
Det är i Paris år 2008 tror jag, när vi tågluffade :)♥

Jag och min bröder i höstas :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0