Dag 4: Ett härligt minne

Ett häligt minne
Det första som ploppar upp i mitt huvud när jag tänker
på ett härligt minne är när jag, Matilda och Klara
när vi var på Klaras landställe i somras!
Vi skulle gå till hästhagen och det spöregnade!
Och då säger Matilda så här:
- Kan vi inte bara ta av oss våra skor och gå barfota?
Då gjorde vi det och hoppade barfota och helt dygnsura i varje vattenpöl vi såg! :)
Sen hälsade vi på hästarna i skyfallet och gick sen tillbaka
och bytte om.
Det var så härligt! Vi brydde oss inte för 5 öre om
vi blev bläta eller smutsiga vi bara svätte och stänkte och var så otroligt levande!
Det var jätteskönt och härligt minne som alltid kommer vara med mig! ♥

Tyvärr så hittade jag ingen bild på det men jag har tusenatals bilder i
mitt huvud från den stunden ♥ och dom kommer alltid finnas där.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0