En dag i skolan

Hallooooo!
Idag i skolan var det görbra! Eller, ja inte så speciellt egentligen förutom
 att Hanna fyllde 13 år!! :D♥  Hela klassen fick stå upp på
matten och sjunga för henne! Och allt tackvare mej! ;)

Ikväll har jag scouter :) Jippi!
Det ska bli ruligt!!
Imorse träffade jag bästa Estel på tunnelbanan!
Najs bajs! :P♥
Det ska bli jätteroligt för idag ska vi typ inreda våra lyor!
Fast jag gissar att det bara kommer bli jag och Estel som inreder våran
lya :) Haha! ♥

Imorgon börjar vi 09.45, fett härligt asså!
Och på fredag ska jag och Hanna sova hos Matilda!
Och så ska vi se på i rymden finns inga känslor! Längtar! ♥


Ja, nu har jag skrivit en del..
Snart skriver nog Matilda :)
Remember that you are you and no one's like you





Jag i mitt lockiga hår!

Peace brothers and sisters! ♥

Crazy or what?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0