Hej jag heter Alva...♥

Tjolahopp!
Vet inte riktigt varför men jag kände att jag ville göra ett inlägg...
Så nu kommer ett men det kommer troligtvis inte vara så intressant, haha :)
LÄNGTAR TILL USA!
I sommar åker vi till USA för att min kusin ska gifta sig!
Det ska verkligen bli superkul! Jag har fått se bilder på vårat hotell där
vi ska bo, det är så fint och stort!!

Idag i skolan var det ganska roligt för på biologin
så pratade vi om puberten och då kom en massa roliga kommentarer upp,
men dom tänker jag inte skriva nu..:P
Det låter jättetöntigt att jag skrattar åt det, men jag kan inte rå för det! :D

Jaja, det blev som jag skrev, inte så intressant.
Men nu ska jag gå och läsa på lite om puberten ;D
Ha en underbar kväll! Glöm ej! Top model 20.00 på trean! ;)
Love you! ♥



Jag hemma hos Hanna för ett tag sen :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0