Hemma hos mormor och morfar ♥

Hello!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat bra ihelgen men i lördags
och igår var jag, mamma, Annika och Louise hos mormor och morfar.
Det var jättekul och mysigt att få vara där! :)
Igår på dagen gick jag och Louise ut på stan i Örebro och shoppade lite :)
Hon köpte lite kläder från bik bok och ginatricot, superfina!
Och jag köpte en munkjacka från bikbok som är blå och så står det
ett stort A på den :)
Sen så sjutsade Louise mormor mamma och Annika till
mormors och morfar gamla hus för att kolla och då satt jag och Louise kvar
i bilen och spelade kort :) Då stod vi där vägen förut hade varit (men dom har ändrat den nu)
och då stod det en gubbe och stirrade på oss jättelänge! I olika fönster!
Det var jätteläskigt!!
Annars så var vi bara hemma hos dom och åt och pratade, myspys! ♥

Nu ska jag kolla på minuten som jag missade igår :)
Just det! Louise! Du körde väldigt bra igår ;) ♥
Puss och kram skumbanan!♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: Hihi, såg det ;D Snyggt det blev! :)

2011-02-28 @ 15:09:29
URL: http://belovedmee.blogg.se/
Postat av: Alva

Tack tack :)♥

2011-02-28 @ 16:08:59
URL: http://mirrormonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0