Längesedan...♥

Hej på er!
Äntligen har vi sportlov!! Så sköööönt! :)
Jag kom hem från Matilda för ungefär en halvtimme sen, vi hade superkul! :)
Vi var inne på datan och sen sminkade vi varandra superfint, eller inte, haha :D
Sen fotade vi varandra i konstiga men ändå fina kläder! Matilda lägger nog
upp bilder på oss sen ;)

 ♥ Lyssna på! Petter – Längesen Den är jättebra! ♥

Jag blev bjuden på kalas imorgon hos Matildas lillasyster Alva :)
Jag och Matilda ska hjälpa till med lekar och sånt, det ska bli kul!
Sen kanske jag och mamma ska följa med Louise och Annika till mormor och morfar :)

Ha en mysig kväll!
 Kram kram ♥

En ganska liten jag i Spanien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0