Matilda har sovit här :)

Hej på er!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat så bra i helgen men Matilda har sovit här och
vi har varit lite upptagna för vi har hittat på massa skoj! :)
I lördags var vi ute och fotade lite, men bilder kommer snart. Jag orkar inte ladda över dom nu...
Sen på lördag kväll åkte vi upp och mötte tjejerna i klassen och gick på bio (förutom Hanna:(♥)
vi såg love and other drogs! Den var ganska bra, haha ;)
Idag åkte vi till vällingby och köpte lite stuffs :)

Imorgon har vi STUDIEDAG!!!!
Jag älskar det! Det ska bli supersköööönt! Jag kanske
ska gå till min gamla skola och hälsa på men jag vet inte riktigt... Jag får se imorgon.
Nu ska jag kolla på tv eller nåt :)
Hoppas ni har haft en skön helg! Det har jag haft!
Puss och kram från eran




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0