Sovit över.

Hej hej!
Ja som sagt så sov jag och Hanna över hos Matilda från igår till idag.
Vi hade jättekul! Älskar er båda tjejer! ♥ Idag på dagen var vi ute och
fotade varandra lite, kul! :)
Sen när Hanna gjorde jag och Matilda semlor! Eller Matildas mamma hade
nog gjort mest men vi hjälpte till också!
Nu har jag precis kollat på melodifestivalen, det var ganska bra tycker jag.
Jag gillade dom 2 som kom till final och Jenny Silver! :D Danny 4ever in my ♥

Just nu är jag så sjukt trött! Vi gick och la oss typ 2 i natt och vaknade
ungefär halv tio (jättetidigt om ni frågar mig!!!!). Föresten! I rymden finns
inga känslor var asbra ju! REKOMENDERAS! :)

Jaja, nu ska jag sluta skriva. Men det är skönt. Jaja.
Vi hörs nog imorgon. ♥

Ps. Ni undrar nog varför jag inte lägger upp så många bilder men
det är för att jag inte har någon kamera, eller jo det är familjens
men jag vet inte hur man laddar över bilder, haha ;) ♥ Ds.




Längtar efter vår och sommar! Vill bara försvinna! UT! Till sol och gräs.
Inte ett fruset Sverige där alla är inne och är kalla! Usch! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0