veckans lista

hi!

Har du pojkvän/flickvän? Nej, tyvärr
Är du kär? Småkär är man väl hela tiden
Hur tidigt stiger du upp? på vardagar kl 7 annars när jag vaknar :)
Vem/vilka vet mest om dig?  Alva , Klara och Jennie tror jag :S
Gillar du att slåss? nej eller kickboxning skulle vara kul :)
Vad ska du göra ikväll? vara en stund med Alva och sen bara  njuta av att det är sportlov :)


När var du senast full? har aldrig varit
Har du utländska föräldrar?  Nej
Var har du ont?  Ingenstans faktiskt
Är du bra på att måla? det vet jag inte jag gillar att måla :)
Vem kramade du senast? Alva tror jag :)
Vad längtar du till? tillls vi nån gång åker utomlands
Vad heter dina husdjur? sessie , Kerstin , Hulda och sköldpaddorna jag passar , madelyn o michael
Har du körkort? Nej,
Favoritgodis? lakris men jag äter inte godis nu
Morgon- eller nattmänniska? Både och faktiskt...
Sparare eller slösare? Det var lite svårt faktiskt,
Har du några homosexuella vänner? vet inte

Bio eller promenad?jag gillar att göra båda dock men bio är nog bäst :)
Är du kittlig? det säger jag inte
Rädd för insekter? nej
Anser du att du är stark? såklart ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0