En göra-ingenting-dag

Hi hi!
Sitter och smsar med Alexander just nu, Vince, Wille, Mila
och Hanna ska göra något och jag egentligen
också men jag vet inte riktigt om jag vill och sånt.
Jag är liksom inte så sugen på att göra något idag!
Idag tror jag bara att jag ska dricka massa te,
gå ut på en promenad, mysa och läsa ut min bok! :)
Sitter faktiskt fortfarande i min pyjamas, haha!

Synd att Tina åkte ut i Lets Dance igår!
Ville se henne och Frank i final!
Så jag hoppas att Frank vinner nästa fredag! :)

Tänker nog gå runt hemma och ute och fota
lite också :) Så det kommer
nog upp bilder lite senare idag!
Kram kram ♥


Boken jag läser :) Väldigt bra! Rekomenderas! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag läste den i sommras! Den var gullig :D

2011-03-22 @ 20:24:10
URL: http://josiesbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0