händelserikdag

hejsan!
Idag har det varit en ganska händelserikdag
det började med att mamma har
varit hos veterinären idag med Hulda pga hennes
tänder.
Dom var välldigt lång så hon åkte iväg så att dom
kunde klippa av tänderna ( vet det låter hemskt)
jag var väldigt rädd när mamma sen kom
hem jag vågade först inte kolla på henne hon låg i en liten kartong typ
och så kikade hon fram lite och då kunde jag inte
hålla mig jag började gråta jättemycket jag kände mig så elak.
hon har gått ner lite nu för hon har inte kunnat äta så jättebra
men det har ändå funkat att ätit.
och nu ska hon få nån medecin i tre dagar
så att hon blir bättre.
sen kom en gammal kompis och vi hade roligt vi var ute och
och gungade och så har vi skrattat haha.

älskar dig Hulda

♥♥


Kommentarer
Postat av: Alva

Stackars Hulda! Hoppas allt blir bra snart! ♥

2011-03-25 @ 21:12:51
URL: http://mirrormonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0