Kidnappad...♥

Tja tja!
Igår kom Annika och Louise och kidnappade mig, haha :)
Dom hämtade upp mig och sen åkte vi hem till dom
och åt och kollade på "Smartare än en femteklassare" :)
Sen såg vi kollade vi på körslaget fast Annika och Louise
sov mest under programmet ;)
Idag gjorde jag och Annika pannkakstårta, det blev supergod!

Idag var det ju supervarmt!!!!
Jag satt på deras framsida i Linne och tights!!
Äntligen kommer solen fram!!
Jag tog lite bilder också, som nog kommer upp senare i veckan :)

Jag har fixat lite på bloggen nu också!
Rebecka hjälpte mig igår och det blev jättebra! TACK!
Men sen så ville jag inte ha det mönstret så då började om helt
från början med bloggen, haha :) Men tack ändå Becka!
Header kommer upp snart! Jag lovar!

Ha en härlig kväll och hoppas du har
haft en bra helg :)
Ikväll är det sista programmet av Solsidan!! :( Synd
att det är sista! Jag har hört att Alex och Anna gifter
sig idag, det ska bli kul! :D

Oj det här blev visst ett väldigt långt inlägg!
Jag förstår om ingen vill läsa ;)♥
PUSS & KRAM

Har tänkt ha den som header ett tag. Kanske inte världens bästa men den duger!♥
Ska försöka leta upp bilder på datan för jag vet att jag har fler på oss två men jag vet
bara inte vart någonstans?!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hihi, det är lugnt :P

2011-03-23 @ 15:39:15
URL: http://belovedmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0