långt

Hej:)
Orkade inte göra nåt inlägg igår jag var typ borta hela dagen
och sen på kvällen kom några gäster.
Igår så var ialla fall jag, Hanna, Vince, Alex och wille 
i vällingby :)
vi åt där och det var kul Jag och Hanna drog med dom i
en massa affärer och så prövade jag ett par jeans
som jag bara älskade:)
när jag åkte hem från vällingby träffade jag klaras mamma
och klaras pappa har varit maiami (stavning :S)
och då hade Klara frågat om jag ville att han skulle köpa ett par converse
och sen att jag betalade honom och då ville jag det så han hade köpt ett par converse
och då frågade klaras mamma om jag ville följa med henne och hämta dom för han
hade kommit hem och så följde jag med så nu har jag ett par
vita höga converse hemma :)
kan tyvärr inte ta nån bild min kamera är urladdad och jag orkar
inte ladda :)
ha det bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0