Lite smått och gott inlägg :P

Tjenare!
Idag var allt bra i skolan, vi åkte till Vällingby på gympan för att spela pingis.
Det var ganska så roligt faktiskt :)
Hanna, Matilda och Grace gick hem till Grace efter skolan
men jag orkade inte. Jag kom hem och var supertrött!
Imorgon har vi fysik prov och nästa vecka har jag spanskaprov :)
Kul men ändå tråkigt att sitta inne och plugga när det är fint väder...

Ikväll är det Världens bästa hotell! Jag har inte kollat på hela programmet
bara på några korta klipp på youtube! Det verkar sjuktkul!! :D

Ha en grym kväll!
Puss ♥


Så såg mina naglar ut i lördags och igår efter att jag och Louise hade
fixat dom :)♥



HAHA SÅ KUUUL♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0