Ska till Grace :D ♥

Hej alla!
Igår så var jag och min familj i Kungesberget och åkte skidor!
Det var jättekul fast jag har asont i mina armar nu...
aja, Matilda skulle ha följt med men hennes familj
var sjuk och då kanske Matilda skulle bli sjuk så hon följde tyvärr inte med :(

Matilda ska komma hit när som helst och sen ska
vi gå till Grace!!!! :D
Grace ringde mig igår när jag satt i sittliften på väg upp mot toppen, haha!
Jag har med en liten present till henne som hon ska få!
Hoppas hon blir glad!
Åh! Jag kan inte vänta!!! Jag vill bara träffa henne NU! NU NU NU! ♥

Jaja, nu ska jag kamma mig...
PUSS & KRAM

Jag var ju i Örebro förra helgen och då letade jag upp en liten bild på
Örebros slott :) På bilden står jag och min kusin Olle när vi var där förra våren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0