5 år

Tjingeling!
Hur mås det ute i världen idag då?
Själv mår jag finfint! Det är ju fredag och alltid!
Då kan man ju inte vara något annat än glad! :)
Snart ska jag och min mamma åka och köpa presenter
till min kusin Hugo som ska ha 5-årskalas på imorgon :)

Är det bara jag som vill vara 5 år igen?
Allt var ju så himla härligt då liksom.
Man hade typ inga problem alls, man hade inga läxor
och man fick vara med sina kompisar på dagis
och leka hela dagarna! Fast skolan är ju typ likadant fast
man har läxor och leker kanske inte lika mycket som förrut ;)

Ska bara käka nu och sen åker vi och handlar:)
Ha en fin fredagskväll! ♥

Peace brothers and sisters out there! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0