Dear santa

Härmar Matilda lite och lägger upp bilder på det jag önskar mig i julklapp!♥
Klänning
Klänning - H&M 50 kr

Armband
Armband - H&M 10 kr

Klänning

Klänning - H&M 129 kr

Klänning
Klänning - H&M 20 kr (!)

Klänning
Klänning - H&M 99 kr

Klänning
Klänning - H&M 50 kr


Samsung galaxy S2

88 färger ögonskugga - vet inte vart det finns att köpa ? kr

Rosa hörlurar - Mediamarkt ? kr

PENGAR!

Ja, det är typ det jag önskar mig..
I know - en massa klänningar från H&M men dom har asmycket
rea på många klänningar nu och man kan ju alltid önska sig, ellerhur? ;)
Dom är i alla fall assnygga och billiga så why not liksom?!
Den första klänningen för 50 kr och den aprikosfärgade för 20 kr (!!!!!!)
önskar jag mig mest av alla klänningar tror jag :)
Jag är i stor behov av mobil och hörlurar, varken min mobil funkar typ
eller mina hörlurar! Det kan man ju också önska sig!
So dear dear santa - make my wishes come true! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0