Mina tänder

Har precis dragit ut en tand!!!! Eller precis och precis det var vid 14.
Jag låg och tjöt och grät i tandläkarstolen!! Usch, jag ♥ tandläkaren = falskt!!
Jag tycker jättemycket om min snälla tandläkare Karin men jag gillar
bara inte att vara i den miljön och att folk håller på med mina tänder..
Om en vecka så ska jag få tandställning på överkäken.
Och nu har jag dragit ut 2 tänder sammanlagt på överkäken.
Har 2 tänder kvar att dra ut innan jag får tandställning på underkäken.

Nu har ni fått lite information om mina tänder, hehe.
Puss och klem!!♥
Ps. har bildbrist just nu, men i helgen kanske jag ska ut och fota lite
så att jag kan ha några bilder att lägga upp i varje inlägg. Ds.


Kommentarer
Postat av: Maja J (photobytekla)

Hej! När visade jag det? :) Har du länk till inlägget? :D

2011-11-08 @ 18:46:13
URL: http://photobytekla.blogg.se/
Postat av: Maja J (photobytekla)

Hej igen :P Den där kommentaren var till Matilda så nu bara vet :D

2011-11-08 @ 18:46:51
URL: http://photobytekla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0