Tandställning

Tjenamors!
Förlåt för bloggtorka men jag har verkligen inte orkat blogga!!
Ska försöka bättra mig, jag lovar!!
Igår fick jag tandställning!!!! Jag var lite rädd att det skulle göra ont
när dom skulle sätta på den men det kändes inte alls!!
Igår gjorde det inte alls ont och spände inte överhuvudtaget, vilket
många sa att det skulle göra.
Men idag däremot så har det spänt och jag har haft huvudvärk typ
hela dagen! :( Var tvugnen att skippa dansen idag också... buuuuh!!
Men om typ 2 år så är allt klart och det kommer bli asskönt!!

Imorgon har vi matteprov.. - Det svårare provet..
Så ikväll blir det en hel del plugg och sova för min del.
Ha en underbar kväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0