Dagens outfit! :)




Dagens outfit!
Kl. 17 kommer släkten och firar mig! Eftersom jag fyller
13 på måndag!! Längtar!!! :)
Var hos tandläkaren imorse och skulle dra ut tänder men
det hade tydligen blivit något missförstånd, för det var bara en
vanlig undersköning! Skönt tyckte jag! Hade gått och varit nervös rätt länge!
I alla fall.. Efter tandis så gick jag och mamma in på H&M
Och så köpte jag den snygga stickade rosa tröjan som jag har på
mig på bilderna ovan! :) Superfin! Endast 99 kr!
Till det har jag tajts med dragkjedja, vitt linne och eiffeltorn som örhänge! :)

Hörs senare fina läsare!♥
 


Kommentarer
Postat av: Jonna & Ida

svar: Tack så hjärtligt!

Nej vi är inte grannar, vi är soulmates och bor i samma by! :D

2011-10-01 @ 17:53:31
URL: http://theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0