3 bilder från Lofsdalen


Jag som har ramlat i spåret

Våran stuga där vi bor

Jag skjuter luftgevär. Träffade faktiskt 9-poängaren! Fett stolt , hehe!

Som ni kanske ser så var det hur vackert väder som helst!
Idag har vi även köpt liftkort så imorgon och 3 dagar efter det kommer vi
åka slalomskidor! Är fett taggad! Ska bli sjukt kul! :D
Jag tror inte jag kommer att blogga så mycket nu resten av dagarna.
Vill passa på att vara utomhus så mycket som möjligt.
Så vi får väl se nästa gång vi hörs.. Senast på lördag!
Ha det bra! ♥



Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

Härligt att höra :)

ja min helg vart toppen minsann, men de är den alltid :)

Några planer inför sommaren nu när den närmar sig med stormsteg? :)

2012-02-27 @ 02:40:08
URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
Postat av: gjeneta

härliga bilder!

2012-02-27 @ 19:22:30
URL: http://gjenetas.blogg.se/
Postat av: Estel

Hej det ser fantastiskt ut. All snö och allt kallt. Vilken träff. Var det inte svårt att träffa rätt? Grymt myssiga bilder iallafall!

XD

MVH

Käraste Estel

2012-02-29 @ 21:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0