Matilda ♥



Matilda. Jag vet inte vart jag ska börja.
Du är min bästa vän. Du har allt.
Du är snygg. Snäll. Hjälpsam. Söt. Underbar. Smart.
Du är helt enkelt bäst!
Dessa bilder är bara en bråkdel av allt vi har gjort och varit med om.
Vi skulle byta skola. Efter femman.
Våran gamla klass som vi älskade så mycket splittrades
och man hamnade i olika skolor.
Vilket vi då tyckte var hur sorgligt som helst att tänka på.
Men det var inte så pjåkigt trots allt.
Vi hamnade i en bra skola. Med nya, helt underbara vänner som
vi älskar! Men framför allt. Vi hamnade tillsammans!
Vi. Du och jag. Alva och Matilda. Vi blev inte splittrade!
Och det kommer vi aldrig att bli.
Det var som att vi var menade att vara bästa vänner!
Utan dig skulle livet inte funka.
Du och jag Matilda. Du och jag.
Tillsammans kan vi gå igenom eld och vatten.
Tillsammans klarar vi allt! Precis allt!
Du är min andra halva. 
Jag älskar dig.
Då. Nu. Alltid.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kärlek

2012-01-21 @ 18:03:33
Postat av: Matilda

naaw, ♥♥♥♥♥♥♥

2012-01-21 @ 18:08:28
Postat av: Amanda

Hej, fin blogg!! Jag börjar nästa gråta varje gång jag läser det här inlägget.. Ni är så jävla söta tillsammans. Tänker på er

P&K Amanda



Ni får lässa o kommentera om ni orkar

mindramatiskavarld.blogg.se

2012-01-22 @ 12:41:28
URL: http://mindramatiskavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0