Bruna bönan är hemma!


Bild från idag på rasten - SÅÅÅÅ fint väder i Stockholm
nu alltså! Bästa Mila tog bilden!


Hej på er alla!
Idag var allt bra, efter skolan hade jag tvärflöjt och
sen åkte jag hem och fixade lite här hemma tills att min
mamma kom hem!
Hon har varit i Panama i ca 10 dagar och hälsat
på min morbror med familj och bara haft det allmänt gött!
Och nu ikväll kom hon hem. Brun som en böna och
med massa underbara bilder på vita sandstränder, koksosnötter,
söta Pauli och Lukis och en massa andra underbara saker!
Fick lite presenter också! :)

Nu ska jag prata mer med min moder.
Och pröva kläder som hon hade med sig! :D
PUSS


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bruna bönan... Lite wanna be eller? :)

<3

2012-03-06 @ 21:37:21
Postat av: Alva

Hehe, nja kanske lite, visste bara inte hur jag skulle förklara. Annars hade det blivit typ; Bruna bajset är hemma!

2012-03-06 @ 21:54:01
URL: http://mirrormonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0