Fasterastrid

Kära du!
Det var en väldigt fin begravning för dig idag.
Fina sånger och blommor.
Många grät och du ska bara veta hur många det är
som saknar dig!
Alla har svårt att förstå det som hänt.
Det var mycket folk. Alla var där för dig!
Det känns verkligen inte rätt!
Det finns så mycket saker jag skulle vilja säga till dig!
Tacka dig för allt du gjort för mig och alla andra!
Tacka dig för allt underbart du har fört med i andras liv!
Tacka dig för alla fina stunder vi har fått ha med dig!
Fast det här är inte slutet.
Kanske för vissa. Men jag tror att vi ses snart igen!
Som du själv har sagt "Reser vänder oftast hem, därför
ses vi snart igen"
Vi saknar dig - och kommer alltid att göra.
Vila i frid
Te amamos ♥

Här är en låt, tillägnad till dig. Återigen - Tack kära du ♥


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Å, vad fint du har skrivi Alva! Ja, Fasterastrid älskade ju Lasse Berghagen. Hoppas hon på något sätt kan läsa det du skrivit och höra sången du la upp för henne. Kram, Anna-Karin

2012-04-04 @ 15:36:30
Postat av: Alva

Sv; Tack! Ja det hoppas jag med! Kram kram

2012-04-12 @ 23:01:13
URL: http://mirrormonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0