Så skönt!

Pust!
Imorgon är det fredag inga prov inga läxor!
Så skönt! kommer typ inte ha nåt prov på två veckor!!
(tror jag). Har varit en bra dag idag.
På idrotten körde vi nån liten typ av rugby.
Man skulle springa med en medecinboll
över planen som bestod av tjockmattor.
planen var kanske 6 meter.
(inte så bra på ögonmått så kanske
är typ 10 m eller 3 m, haha)
Det var iallafall jättekul!
Haha, bara höll fast i bollen den var min!
Det var ganska jobbigt, men kul!
Körde även ganska hårt på dansen,
Så nu är det så skönt att jag bara
Kolla på tv hela kvällen om jag vill!
Blev ett ganska långt inlägg
som kanske inte nån orkar läsa, men men.
Hoppas ni haft en bra dag!
Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0